• Sukha, 'levensvreugde'. En dat is het!



    Ze schieten als paddestoelen uit de grond, de lifestyle shops. De plekken waar je naast prachtige kleding ook accessoires voor je interieur kunt kopen, sieraden, een set leuke ansichtkaarten, een mooi cadeauboek en een hele fijne crème zijn momenteel bij mij favoriet.
    Sukha is zo'n plek. Wanneer je er binnenloopt begint er een soort ontdekkingstocht. De producten die er te koop aangeboden worden zijn gemaakt van eerlijke materialen, veelal handgemaakt en worden met zorg gepresenteerd. Het is er licht, ze krijgen de ruimte die ze verdienen. De kledingstukken geven subtiel kleur aan de ruimte, zorgen voor prachtige kleurenpaletten.




    Ik heb de behoefte om alles aan te raken, of eraan te ruiken. Ik zou alles willen hebben. Vooral de sieraden van Eva Schreuder hebben mijn hart gestolen. En dat is bijzonder aangezien ik niet zo'n sieraden-mens ben...

    Daarnaast werden er meerder objecten van Neeltje Geurtsen aangeboden; prachtig werk met natuur en inheemse stammen als inspiratiebronnen.

    En dan die heerlijke 'nesten' van Zilalila, handgemaakt in Nepal… na een dag slenteren door de stad zou ik daar wel even op willen uitrusten.

    Sukha betekent 'Levensvreugde'. En dat is het! 

    Titia Huisman



    0 reacties → Sukha, 'levensvreugde'. En dat is het!

    Een reactie posten